ПОДХОД

MARC O'POLO поема отговорност.


Нашата амбиция? Да бъдем икономически жизнеспособни, природосъобразни и социално отговорни. Ето защо за нас устойчивостта означава свързване на успеха на бизнеса ни с ангажимента за опазване на околната среда и социална отговорност. Това включва следните полета за действие:

csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Unternehmensfuehrung_771728f79a (1)

Корпоративен мениджмънт


Доверието в нашите клиенти, служители и бизнес партньори е най-важният фактор за успеха ни. Заедно създаваме продукти с най-високо качество. От решаващо значение за нас са надеждното, отговорно, корпоративно управление, с икономически мерки, който са с поглед към бъдещето.
csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Produkte_50657acef0

Продукти


Със стандартите ни за устойчивост ние правим важна стъпка към социално отговорни и екологично съвместими продукти.

csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Lieferanten_bb1a38296c

Доставчици


Ние осъзнаваме своята отговорност по световната верига на доставки. Основата, на която стъпваме, са нашите правила, етичният кодекс и списъкът с ограничени за употреба химикали, с който всички наши доставчици трябва да се съобразяват.

За повече прозрачност разчитаме на доверено и дългосрочно сътрудничество с нашите бизнес партньори.

csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Mitarbeiter_3720943fdc

Служители


Творческа, страстна и автентична. В MARC O’POLO живеем и работим с тази философия вече 50 години. Нашите служители са ключът към нашия успех.

csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Umwelt_4794afea7e

Околна среда


Като компания с различни сайтове носим отговорност за опазването на околната среда и климата. От години последователно оптимизираме вътрешните си процеси, за да повишим екологичността. Това включва решението ни за сертифицирана система за управление на енергията (ISO 50001: 2011) в съответствие със Закона за енергийните услуги. MARC O’POLO се ангажира с енергийна политика. Можете да прочетете повече за мерките, които се предприемат в раздела за годишната енергийна програма в годишния ни доклад. "Sustainability Report"
csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Gesellschaft_cfcc8ad552

Общество


MARC O’POLO е член на обществото и активно се ангажира с него по различни начини. Прочетете повече за нашия принос и по-специално за приноса на фондацията MARC O’POLO тук: "Sustainability Report"


УСТОЙЧИВА МОДА

Устойчива мода (sustainable fashion), често наричана еко мода. Терминът идва от думата “sustainable”, която в превод означава “процес, причиняващ малка или никаква щета на природата и следователно възможността му да продължи дълго във времето без да нанася тежки поражения”. Устойчивия подход се изразява в това, че нашите дейности трябва да протичат по начин, който е обществено, икономически и екологично благоприятен не само за нас, но и за бъдещите поколения. Използването на естествени материали е част от същността на MARC O’POLO.


Модерни, органични продукти на MARC O’POLO

Нашите съвременни, биологични продукти са произведени от памучни нишки, получени от сертифицирано екологични ферми. Култивацията на памука е по органичен начин, без пестициди и изкуствени химически торове, които да отравят почвата и подпочвените води.

Всички наши продукти, който са organic, са с минимално съдържание на органичен памук поне 50%.

Правилата за отглеждането и прибирането на реколтата:

  • Използване на сеитбообращение
  • Биологични методи за борба с вредители
  • Не се използват синтетични торове
  • Не се използва генетично модифицирано семе
  • Не се използват дефолианти по време на прибиране на реколтата

  • Рециклиран материал

    Най-устойчивата практика за природата, без съмнение. Използването на рециклирани влакна спестява природни ресурси и намалява употребата на химически вещества, това е причината поради която ние от MARC O’POLO все повече използваме рециклирани памучно-полиестерни и вълнени влакна. Минималното количество рециклирани влакна в моделите ни е 20%.

    За производството на якета на MARC O’POLO се използват полиестерни подлплати от рециклирани пластмасови бутилки. Продуктите могат да бъдат идентифицирани чрез специални етикети:

  • THERMORE® ECODOWN® изработен от 100 % рециклиран материал<.li>
  • THERMORE® CLASSIC изработен от 50 % рециклиран материал
  • THERMOSOFT® изработен от 50 % рециклиран материал
  • За повече информация, моля, вижте нашия Доклад за устойчивост "Sustainability Report"


    ХУМАННО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЖИВОТНИТЕ

    Нашият ангажиментът към природата е и ангажимент към животните.


    csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Daune_d2ca2a6c2f

    Пух и Пера


    Произходът на пухът и перата, използвани за продуктите на MARC O’POLO, се проверява от независимия институт IDFL (International Down & Peather Laboratory and Institute) чрез одит на проследяване на веригата за доставки. С тази мярка се стремим да гарантираме, че за нашите продукти, животните не са хранени насила и подплатата не се получава от живи животни.

    Продуктите с етикети MARC O’POLO down са от доставчици, одитирани от International Down & Feather Laboratory and Institute

    csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Leder_Pelz_43f5188fec

    Кожа и изкуствена козина


    MARC O’POLO използва кожа само от селскостопански животни - телешка, агнешка или козя и се отказва от използването на кожа на екзотична животни. Ние също не подкрепяме използването на истинска козина и сме подписали отказ от използване ѝ към FUR FREE Alliance, международната коалиция от водещи организации за защита на животните и околната среда. С това ние, като FUR FREE RETAILER, подчертаваме дългогодишната си практика да се откажем от използването на истинска козина и да я заменим с изкуствена.

    csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Angora_5d9e7b48f6

    Ангора


    MARC O’POLO не използва ангора в своите продукти.
    csm_04_Icons_Corporate_Webside_100x100px_Textilkennzeichnung_90cadd4d3e

    Етикетиране на нетекстилни компоненти


    Европейският регламент за етикетиране и маркиране на текстилни продукти (ЕС) № 1007/2011 изисква, освен идентификацията на влакната и идентифицирането на „нетекстилни компоненти от животински произход“ в продуктите. Такива компоненти са кожени етикети, подплата или седефени копчета. Всички наши продукти са с етикети, съдържащи тази информация.

    ДОСТАВКИ

    MARC O’POLO се стреми към устойчиво сътрудничество със своите доставчици и производители, характеризиращо се с откритост и увереност.


    В световен мащаб си сътрудничим с повече от 100 доставчици и техните производители. Повечето от тях спокойно можем да наречем близки партньори. За MARC O’POLO е особено важно продуктите ни да се произвеждат при хуманни условия на труд и ясно определени задължителни социални стандарти.

    Ето защо MARC O'POLO AG е член на amfori - Търговия с цел. С цел подобряване условията на труд по цялата верига за доставка, използваме amfori BSCI.


    принципи на amfori BSCI:

  • Без детски труд
  • Специална защита за младите работници
  • Без несигурна заетост
  • Без дискриминация
  • Подходящи заплати
  • Нормално работно време
  • Правото на сдружаване и колективно договаряне
  • Опазване на околната среда
  • Етично бизнес поведение
  • За да се следи за спазването на Кодекса за поведение на amfori BSCI, одитите се извършват от акредитирани независими трети одиторски дружества в производствени съоръжения (предимно в рискови страни).

    Ако искате да научите повече за Кодекса за поведение на amfori BSCI - Търговия с цел, моля, вижте нашия Доклад за устойчивост "Sustainability Report" или посетете страница на amfori.