За Компанията

MARC O’POLO е премиална марка с дълга история. Започнала като малка компания основана в Стокхолм през 1967, днес MARC O’POLO е със седалище в Германия и за нея работят близо 2000 служители по целия свят.

СТАНДАРТ

Като премиална, modern casual марка MARC O’POLO притежава най-високите стандарти и отношение към качеството на продуктите, материите и дизайна, както и с тяхното имплементиране.

Това виждане описва основното и стратегическо целеполагане на бранда и постоянно го тласка напред. По тази причина MARC O’POLO отдава изключително голяма жавност на модерната инфраструктура, иновациите в технологиите и здравословната работна среда.

ВИЗИЯ

"

Основавайки се на предишните ни успехи, целта ни е да бъдем водещата марка за модерен, casual стил в премиум сегмента.

Вернер Бьок, председател на борда на директорите

"

СВОБОДАТА НА БЪДЕШ СЕБЕ СИ.

Философията на MARC O'POLO се основава на идея, която през 1967 г. е противоречала на духа на времето.

Основателите ни са били убедени, че използването на естествени материи, като памук, лен и коприна ще направят продуктите по-добри. Тяхното поведение – да прокарат собствената си идея, да се цени индивидуалния стил на всеки един човек – е дълбоко вкоренена в корпоративната ни култура и философия.

Скандинавското ни наследство дооформя философията на MARC O'POLO - поддържане на либерално отношение: „Свободата да бъдеш себе си“.

От отношението към служителите и колегите ни до продуктите, които създаваме, нашата водеща нишка е свободата да бъдете себе си.

БРАНДЪТ

MARC O'POLO е марка с ярко изразена собствена философия, с подчертано внимание към материите, кройките, цветовете и детайла. Това е бранд за хора, които търсят дреха, която да ги допълва, дреха с характер и идентичност.

ПОЗИЦИОНИРАНЕ

MARC O'POLO се отличава от конкурентите си с предпочитанията си към естествените материи и оригиналния си стил. Стилът MARC O'POLO се определя от материите, висококачествената изработка и вниманието към детайла, наред с удобните кройки и лесното комбиниране на всички модели от колекцииите: естествено, само по себе си напълно достатъчно, модерно и удобно градско.

MOTO

FOLLOW YOUR NATURE – тези три думи олицетворяват най-добре, както ценностите и философията на компанията, така и колекциите ни: висококачествени, естествени материи за самоуверени личности със силна мотивация и собствен вечен стил.

КОРПОРАТИВНА ФИЛОСОФИЯ

Натуралност – отразена е както в дизайна, така и в производствените методи, основани на защита на околната среда.

Изчистеност – акцент върху същественото без излишни детайли. Всяко изделие е практично, удобно и в същото време привлекателно и с индивидуален дух.

Качество – най-отличителната черта на марката.

Индивидуалност – Marc O’Polо търси уникалността, развива новаторски материали и индивидуални модели, използвайки актуалните модни тенденции, но без да пренебрегва традиционните си корени.

КАМПАНИИ

С кампаниите си се стремим да съживим философията си ‘Follow Your Nature’ – и винаги с леко закачка, символизирано от O’-то в MARC O’POLO. За да постигнем това, винаги сме разчитали на автентични и оригинални мотиви с участието на герои, които въплъщават нашето послание.

ИСТОРИЯТА НИ НА КРАТКО

Ние сме немска модна марка с шведски произход, основана през 1967 г. от двама млади шведи и един американец, които въодушевени след срещата си с индийски занаятчии, започнали да продават ризи от ръчно тъкан памук.

Компанията бързо печели международна популярност. През 1972 г. Marc O'Polo лансира марката Campus – отделна линия, предназначена за младите хора между 16 и 25 години. Само три години са необходими на компанията, за да се превърне в лидер на европейския пазар в сегмента на дрехите в стил casual.
1979 е годината, в която настъпва нова ера в развитието на компанията – открит е първият магазин на Marc O'Polo в Дюселдорф, което слага началото на мрежа от магазини.
През 1990 г. марката допълва колекцията си с обувки и аксесоари.
През 1997 г. Marc O'Polo става „по-дива” марка и привлича повече внимание чрез своята нова концепция за провокативна кампания. Традиционният бранд става по-свеж и смел.
През 2006 г. линията Campus се отделя от колекцията Casual.
През 2010 г. е представен новият аромат на Marc O'Polo Signature. През тази година младежката марка Campus се отделя от Marc O’Polo и продължава да съществува самостоятелно.

ИСТОРИЯТА НА O’

Историята на бранда започва през лято далечната ’67 с двама шведи, един американец живеещи в Стокхолм, ягода на рекламен постер и едно "О".

Rolf Lind, Göte Huss and Jerry O. И тримата са били приключенци, обичащи да пътуват, свободомислещи предприемачи, които са споделили страстта си към материите. Те тръгват срещу течението от синтетични дрехи по онова време и се посвещават на мисията си - да работят само с естествени тъкани, внасяни от Изток.

След идеята идва време и за име на марката. То е игра на думи от венецианския мореплавател Marco Polo, който по-рано е изследвал и пътувал по същите търговски пътища и начина на изписване на името на американеца Jerry O' Sheets. Така се ражда MARC O'POLO.

Това O’ от самото начало е вградено в самоличността на марката. То е символът на индивидуалността, оригиналността и дава на хората свободата да бъдат себе си. Малко повече от половин век по-късно страстта ни към материите е по-силна от всякога. Не става дума за промяна на света. Става дума за простия обрат, който прави нещата по-добри, по-лични - и придава онзи блясък в очите.